BENNETT MANUFACTURING SERVICES

În calitate de producător de volum mare de piese auto, timpul nostru de funcționare al mașinii este crucial pentru noi.

Privind modul în care ne-am putea îmbunătăți, înregistrările noastre de analiză și întreținere au arătat că multe dintre opririle mașinii au fost cauzate de problemele legate de masa rotativă, în special faptul că unitățile noastre existente nu își păstrează acuratețea și că orice supraîncărcare ușoară a dus la o reparație costisitoare. și o perioadă lungă de defalcare.

Întrucât aceste mese rotative se aflau în centrul producției noastre, am solicitat ajutorul și sfaturile Nikken pentru a vedea dacă soluția lor de masă rotativă ar fi mai durabilă și mai robustă. Din ședința noastră a fost clar că mesele rotative NIKKEN aveau o construcție cu sarcini semnificativ mai grele și foloseau un șurub melcat din carbură solidă și un angrenaj melcat întărit, mai degrabă decât sistemul convențional de roți dințate din bronz fosforic pe care îl avea tablele noastre existente. De asemenea, a fost liniștitor faptul că au un nivel excelent de stocuri și un centru de servicii cuprinzător cu sediul în Marea Britanie în Rotherham.

Investiția noastră inițială a fost pentru patru unități CNC260FA care au fost montate pe mașinile noastre Doosan, când acestea au intrat în producție, a rezultat imediat din nivelurile reduse de zgomot că aceste unități erau mai solide și această rigiditate suplimentară ne-a permis să ne creștem rata de tăiere. De la montarea celor patru mese rotative inițiale, am investit acum în peste 12 x CNC260 pe noi aplicații și înlocuim orice mese rotative care nu funcționează, cu cele echivalente NIKKEN pe măsură ce progresăm.

RAY BENNETT, BENNETT MANUFACTURING SERVICES