Portscula X-TREME este o dezvoltare a renumitei noastre portscule Multi-Lock Milling și a fost dezvoltată ca parte a unui proiect mai mare pentru a răspunde nevoilor unui mare producător din industria aerospațială.
Cerința clientului a fost de a îmbunătăți timpii de fabricație și de a reduce costurile de prelucrare a încastrării paletelor la rotoarele motoarelor cu jet, din titan (Ti 6Al 4V). Rotoarele au în jur de 22 de sloturi pentru încastrare dispuse radial în jurul rotorului, forma finală a acestora fiind asemănătoare unui „bulb”.
Procesul inițial a fost utilizat mai mulți ani și considerând doar eroarea sculei așchietoare, a demonstrat probleme serioase de fiabilitate, iar în timp s-a dovedit extrem de costisitor atât datorită rebuturilor apărute cât și datorită costurilor mari cu rata orară.
La început s-a utilizat o portsculă standard Multi-Lock NIKKEN dar chiar și cu forța de prindere mecanică extrem de ridicată a acestuia, în cele din urmă nu a avut succes - deși a fost cel mai bun dintre soluțiile testate, odată ce a început dezvoltarea uzurii muchiei așchietoare, forțele de așchiere au crescut, scula așchietoare a fost în cele din urmă „extrasă” din portsculă în timpul prelucrării sloturilor rămase.
-
Prindere optimă
Proiectat pentru prinderea directă a cozii sculei (fără pensetă)
-
Sistem brevetat de reținere a cozii sculei
Securitatea absolută a sculei așchietoare și fiabilitatea proceselor
-
Complet etanș
Sistem complet etanș pentru utilizare a lichidul de răcire prin interiorul sculei așchietoare (este posibilă conversia jetului de răcire extern)
-
O gamă largă de opțiuni
Portscula X-TREME este disponibilă din stoc pentru a se potrivi cu numeroasele interfețe ale mașinilor / diametre ale cozilor sculelor.
-
Performanță cea mai mare
Soluția cea mai bună pentru materiale speciale, aplicații și procese grele de așchiere.
Folosind manșonul de strângere original din construcția Multi-Lock ca o bază fiabilă, soluția X-TREME a fost evoluată, testată și îmbunătățită. Prin încorporarea șuruburilor de fixare și a unui limitator în capătul alezajului central, procesul a dovedit fixarea totală a sculei așchietoare și prelucrarea fiabilă a piesei rotor - în mod repetat.
Portscula X-TREME, este disponibilă în 6 dimensiuni standard în funcție de coada sculei:
- C12EX - X-TREME pentru prindere directă a cozii sculei de 12 mm .
- C16EX - X-TREME pentru prindere directă a cozii sculei de 16 mm.
- C20EX - X-TREME pentru prindere directă a cozii sculei de 20 mm.
- C25EX - X-TREME pentru prindere directă a cozii sculei de 25 mm.
- C32EX - X-TREME pentru prindere directă a cozii sculei de 32 mm.
- C42EX - X-TREME pentru prindere directă a cozii sculei de 42 mm.
Pe lângă stabilitatea procesului, beneficiul final al clientului prin introducerea portsculei X-TREME, a fost o reducere drastică atât a ciclului de prelucrare cât și a costurilor cu scule așchietoare (peste 50%)! Portscula X-TREME este folosită acum la fabricarea tuturor rotorilor dar și pentru multe alte piese și procese similare care presupun materiale exotice dificil de prelucrat.
Mulți alți utilizatori și producători de scule de așchiere dezvoltă și îmbunătățesc propriile procese, cicluri și capabilități prin adoptarea soluției NIKKEN X-TREME.

VERSIUNEA DE VITEZĂ ÎNALTĂ A X-TREME

DESEN TEHNIC PENTRU UN X-TREME SHANK 2 LOCK NBT X-TREME CHUCK
CATALOG DE SOLUȚII PORTSCULE NIKKEN NC
(PDF - 35.4 MB)
Broșură portscule X-TREME
(PDF - 6.8 MB)
DIAMETRU PRINDERE "D" | COD | Lungimea "L" | Lungime Prindere "H" | PIULIȚĂ /DIAM. "D1" EXTERIOR | Interfață mașină | |
---|---|---|---|---|---|---|
HSK100A-C12EX-95 | 12 | C12EX | 96 | 58 | 40 | HSK100A |
HSK100A-C16EX-105 | 16 | C16EX | 106 | 68 | 48 | HSK100A |
HSK100A-C20EX-115 | 20 | C20EX | 115 | 70 | 30 | HSK100A |
HSK100A-C25EX-115 | 25 | C25EX | 115 | 76 | 55 | HSK100A |
HSK100A-C32EX-120 | 32 | C32EX | 120 | 82 | 68 | HSK100A |
HSK100A-C42EX-135 | 42 | C42EX | 135 | 85 | 86 | HSK100A |
HSK125A-C20EX-120S | 20 | C20EX | 120S | 70 | 30 | HSK125A |
HSK125A-C25EX-120S | 25 | C25EX | 120S | 76 | 55 | HSK125A |
HSK125A-C32EX-135S | 32 | C32EX | 135S | 82 | 68 | HSK125A |
HSK125A-C42EX-135S | 42 | C42EX | 135S | 85 | 86 | HSK125A |
HSK63A-C12EX-95 | 12 | C12EX | 95 | 57 | 15 | HSK63A |
HSK63A-C16EX-100 | 16 | C16EX | 100 | 67 | 20 | HSK63A |
HSK63A-C20EX-105 | 20 | C20EX | 105 | 70 | 30 | HSK63A |
NBT40-C12EX-85 | 12 | C12EX | 85 | 57 | 40 | NBT40 |
NBT40-C16EX-95 | 16 | C16EX | 95 | 67 | 48 | NBT40 |
NBT40-C20EX-95 | 20 | C20EX | 95 | 70 | 55 | NBT40 |
NBT50-C12EX-95 | 12 | C12EX | 95 | 57 | 40 | NBT50 |
NBT50-C16EX-105 | 16 | C16EX | 105 | 67 | 48 | NBT50 |
NBT50-C20EX-115 | 20 | C20EX | 115 | 70 | 55 | NBT50 |
NBT50-C25EX-115 | 25 | C25EX | 115 | 76 | 55 | NBT50 |
NBT50-C32EX-120 | 32 | C32EX | 120 | 82 | 68 | NBT50 |
NBT50-C42EX-125 | 42 | C42EX | 125 | 85 | 86 | NBT50 |
NIT50-C12EX-95 | 12 | C12EX | 95 | 57 | 40 | NIT50 |
NIT50-C16EX-105 | 16 | C16EX | 105 | 67 | 48 | NIT50 |
NIT50-C20EX-105 | 20 | C20EX | 105 | 70 | 55 | NIT50 |
NIT50-C25EX-110 | 25 | C25EX | 110 | 76 | 55 | NIT50 |
NIT50-C32EX-115 | 32 | C32EX | 115 | 82 | 68 | NIT50 |
NIT50-C42EX-125 | 42 | C42EX | 125 | 85 | 86 | NIT50 |